Donatello is o.a. presentator bij RTL-Z & communicatie-expert. “Als dagvoorzitter van What’s going on in [R]etailing?! zal ik zeker zorgen voor interactie en betrokkenheid. Ik kijk er enorm naar uit om hét retailevent van 2019 te hosten en hoop op een geweldige opkomst. Voor een update, voor alle nieuwtjes en uiteraard om te netwerken. Tot 18 april in Bussum!
[/vc_column_text]Een heerlijke geur, kopje thee, even de stof voelen, muziekje op de achtergrond; de klanten van Dille & Kamille zijn fan van de rustige fysieke winkelervaring. De klant moet vooral met een prettig gevoel, rustig door de winkel kunnen struinen. Geen reclame maken is van oudsher de regel, want dan val je mensen alleen maar lastig. Geen kortingen want er wordt een eerlijke prijs gehanteerd. Maar hoe vertaal je die inspirerende winkel-ervaring naar online.
Uit klantenonderzoek blijkt dat niet sneller, maar langzamer bezorgen naar voren te komen. Moeten pakjes dan maar een paar dagen wachten terwijl de bezorger ook vandaag kan vertrekken?
Een verhaal over langzame e-commerce en praktische valkuilen.
Bio
Arnout Baas (1981) was ooit inpakker en tegelijkertijd CEO van zijn eigen online koektrommelwinkel. Een webwinkel opgericht‘omdat het nog niet bestond’. Die hands-on ervaring en zijn journalistieke achtergrond (NOS, VARA, BNN) zet hij nu in bij Dille & Kamille als marketing- en e-commerce manager.
Dille & Kamille is een bijzonder familiebedrijf. In 1974 opende in Utrecht de eerste winkel vol manden, thee, houten stoelen en keukenspullen, in 2019 worden winkel nummer 32 en 33 geopend.
De filosofie van Dille & Kamille is als sinds het begin gericht op natuurlijke eenvoud en de menselijke maat. Dat brengt bijzondere uitdagingen met zich mee als dat er (bijna) geen reclame wordt gemaakt en dat online ondergeschikt is aan offline.
Online formats: Van Merk naar Uitgever
Met de opkomst van digitale en social media wordt het voor merken steeds lastiger de aandacht van de consument te vangen. Aandacht is alles, maar merken worden als inbrekers ervaren in de overvolle tijdslijnen. Hoe zorg je er dan toch dat je deze aandacht vangt én verhalen vertelt die zowel intern als extern impact maken? En kloppen bij je merkbelofte? In deze sessie bespreekt Thijs Jaski, Chief Brand Publishing van Yune, hoe je middels behapbare stappen de shift maakt van merk naar uitgever.
Bio
Thijs Jaski (36) is sinds 1 februari 2019 in dienst als Chief Brand Publishing bij Yune. Hij helpt merken om als uitgevers te denken én te werken. Vóór Yune was Jaski werkzaam bij ING Nederland. Hij heeft aan de basis gestaan van de brand publishing-activiteiten van de bank, waarin vanuit één redactionele visie en afgeleide kanaalstrategieën merkverhalen worden verteld.
Dichterbij de klant
We zijn er om de klant te bedienen en het dagelijkse leven van klanten leuker en makkelijker te maken. In een wereld waarbij de klant op ieder moment de keuze heeft uit tal van alternatieven om te winkelen komt het erop aan om de beste ervaring te bieden. In deze sessie licht Maurice toe hoe bol.com met zijn innovaties dichterbij de klant komt door de inzet van mobile, chatbots, abonnementsvormen en nieuwe technologie.
Bio
Maurice is sinds 2010 werkzaam binnen de innovatietak van bol.com en heeft daar van dichtbij meegemaakt hoe online retail versneld veranderd is onder invloed van consumentengedrag, technologie en een speelveld dat steeds hogere eisen aan retailers stelt. Als Manager Shopping Platform werkt hij met zijn team aan de klantgerichte innovaties binnen bol.com.
De Bijenkorf: onderscheidend en vernieuwend
Suzanne van de Velde gaat dieper in op de keuzes die de Bijenkorf maakt. Hoe vertaalt de Premium Experience Strategie zich in merken, service, winkelbeleving en een omnichannel propositie. Wat vinden klanten ervan? Wordt er bijgestuurd? Hoe zorgt de Bijenkorf ervoor relevant te blijven, ook kijkend naar de toekomst.
Bio
In de afgelopen 6 jaar heeft Suzanne de premium experience strategie van de Bijenkorf inhoud gegeven qua marketing & communicatie. Hiervoor heeft zij in dit vakgebied management posities bekleedt bij merken als BMW, Thomas Cook (Neckermann/Vrij Uit) en Martinair.
Breakfast Club Corporate Responsibility in Fashion
Modint geeft een podium aan het management van mode- en textielbedrijven om met elkaar in gesprek te gaan over de CEO agenda als het gaat om Corporate Responsibility. Dit alles ingeleid door een enthousiaste expert pitch van Marjan de Bock-Smit, een echte transparantie goeroe en founder van SIM Supply chain information management. Thema’s zijn de beeldvorming van de sector, transparantie, stakeholder engagement, circulaire businessmodellen, audit fatique en digitalisatie.
Bio
Nienke is de host van deze breakfast sessie. Zij is AMFI alumni, had een eigen label en is nu bijna 10 jaar expert ‘corporate responsiblity’ bij Modint. Ze zit in de stuurgroep van het NL Convenant Duurzame Kleding en Textiel en geeft kledingbedrijven advies voor verantwoord ondernemen, zodat er collecties van nog betere kwaliteit kunnen worden gemaakt. Liefst in een transparante keten met eerlijke verhalen. Uit liefde voor mode en de wereld waarin we leven.
Klantreisoptimalisatie: een toekomstbestendige strategie in 6 stappen.
Met behulp van klantreisoptimalisatie zorgt u ervoor dat u zowel op de korte als de lange termijn aan klantverwachtingen voldoet en uw bedrijfsdoelen behaalt.
In deze presentatie licht Digitaal Strateeg Sander stap voor stap toe hoe u met behulp van klantreisoptimalisatie een datagedreven strategie formuleert. U ontdekt hoe u een maatwerk strategie opstelt voor uw organisatie, ook wanneer u bijvoorbeeld internationale ambities heeft of op zoek bent naar een toekomstbestendige groeiformule
Bio
Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.
Het zijn roerige tijden … hoe je relevant kunt blijven met innovatie
Het zijn turbulente tijden, ook in de airline industrie. Niet alleen een felle strijd tussen airlines, maar ook de tech giants treden toe in de travel scene. De consument kiest ook steeds meer voor alternatieve manieren van reizen. En dan moet je ook nog een organisatie in beweging zien te krijgen die gaat in alle veranderingen. Door in drie horizons tegelijkertijd te werken kun je relevant blijven … vandaag, morgen en de dag na morgen
Bio
Winning hearts and wallets of consumers.
How live entertainment, brought to consumers by digital media, will drive traffic, boost sales and create loyalty and preference.
Bio
– Executive Director Vlisco
– Managing Director Miss Etam (post-bankruptcy)
– General Manager Designer Outlet Roermond
Spelen met beschikbare data voor een optimale forecast!
Spelen met beschikbare data om tot een optimale forecast te komen! Betere personeelsplanning verhoogt je omzet per gewerkt uur.
In deze ontbijtsessie ontmoet je andere retailers en gaan we samen met Theo Koomen, CEO van Lucardi, dieper in op het gebruik van beschikbare data voor het maken van een optimale forecast voor personeelsplanning. Hoe pakken andere retailers dit aan? Zorgt een juiste personeelsplanning voor een hogere omzet per gewerkt uur en grip op de loonkosten? Schrijf je in voor de ontbijtsessie om daarachter te komen.
Bio
Verbinding en flexibiliteit als kracht in tijden van onzekerheid
De retail sector davert behoorlijk op zijn grondvesten. Hoe gaan we om met een wereld waarin veranderingen steeds sneller op elkaar volgen? Waarin geen zekerheden meer zijn?
Wat betekent dit voor Bristol, een middelgroot familiebedrijf, marktleider in de gouden tijden, nu van alle kanten belaagd door concurrentie in een markt die steeds meer onder druk staat.
Hoe bevestigen we ons bestaansrecht? Hoe maken we het verschil?
Wij bij Bristol hebben daar zo onze eigen kijk op. We willen onze plek in de markt verdienen vanuit onze eigenheid en de verbinding die we willen creëren tussen onszelf en onze klanten.
Vanuit onze ‘one page strategy’ leg ik uit welke stappen wij hebben genomen en nog gaan nemen om ons bedrijf en onze medewerkers te trainen voor de toekomst.
Bio
– Opleiding handelsingenieur
– 10 jaar werkzaam geweest in reclame agentschap
– 3 jaar binnen het bedrijf
– 9 jaar eigen bedrijf gehad: gezondheidscentrum, b&b, yoga, pilates, kuren
– Sinds 2016 terug actief binnen het bedrijf
Van baby naar BIEBY
BIEBY is het tweede ‘kind’ van Diane van Ieperen. Al heel lang stond de creatie van een eigen duurzaam kledinglabel op haar verlanglijstje. De geboorte van haar zoontje in augustus 2016 bracht daar verandering in. Hij groeide binnen de kortste keren uit zijn garderobe, wat haar op het idee bracht om geen nieuw merk te introduceren, maar om met BIEBY een duurzaam en economisch alternatief te bieden. Duurzaamheid, natuurbehoud en verantwoord produceren staan bij de inkoop voor BIEBY voorop. Naast natuurlijk mode want wat is er nou leuker dan dat je eigen mini altijd fashion forward voor de dag komt?
Bio
BIEBY: een duurzaam alternatief voor snelle groeiers. BIEBY.nl is de online kledingbibliotheek voor kinderen met maat 50 tot en met maat 92. Dankzij BIEBY hoeven ouders niet elke drie maanden nieuwe kleding voor hun snel groeiende kind te kopen. In plaats daarvan huren ze bij BIEBY duurzame en verantwoorde kleding uit de laatste collecties.
Arjan Lees is al een aantal jaren bij What’s going on in [R]etailing?! betrokken. Voorheen als spreker en nu voor de tweede maal als Voorzitter van de Boot Camp [in]Store.
Bio
Kennis van retail heeft Arjan Leest opgedaan tijdens zijn loopbaan bij diverse retail agencies. Vanuit het bureau perspectief heeft hij in veel retail keukens kunnen kijken. Hij werkte onder andere voor HEMA, Action, Etos, Karwei, PLUS, Gamma, ICI Paris XL, Makro en vele anderen. Van 2014 t/m 2018 was hij commercieel en strategisch directeur van de Giesbers Communicatie Groep in nederland en België (+100 fte). Sinds april 2018 is hij partner van een het Amsterdamse reclamebureau Cogonez. Specialismen van Arjan zijn: retail, communicatie strategie, technologie en merkpositionering.
Retail Survival Plan: maximising the retail experience with a happy workforce
It is crucial now more than ever for retailers to take immediate steps to attract, engage and retain staff. Creating a seamless and engaging retail experience is becoming key to in store success, and store employees play a crucial role in delivering it. As such, a happy and motivated workforce is more important than ever before.
Bio
De noodzaak van samenwerking binnen retail
Vechten we elkaar de tent uit of werken we samen in de strijd tegen de nieuwkomers? Op welke gebieden zouden retailers elkaar kunnen versterken?
Bio
Na studies aan de UvA en London School of Economics begon Ten Dam zijn loopbaan in 1998 bij VNU, het latere Sanoma Uitgevers. In 2005 verhuisde hij voor drie jaar naar Truvo Nederland (Gouden Gids). Via Kieskeurig belandde hij weer bij Sanoma, waar hij later als COO verantwoordelijk was voor alle digitale merken, zoals Kieskeurig.nl, Startpagina en nu.nl. Na meerdere opdrachten als strategisch consultant op het gebied van innovatie, digital en media, is hij sinds enkele maanden CEO bij OK.
Uitzonderlijk groeien in een woonbranche met inzet van alle kanalen.
Flinders is een woonwinkel in het luxe segment die al jaren een sterke groei laat zien. Dat realiseert het bedrijf met inzet van álle kanalen, die naadloos op elkaar zijn afgestemd. Online, winkel, café, designstudio, telefoon, chat, advies aan huis… Flinders wil daar zijn waar de woonconsument zich bevindt.
Het retaillandschap verandert snel, de consument is zichzelf niet meer en eist soms het onmogelijke van de retailer. De toekomst van multi-brandretailing staat op het spel.
Hoe weet Flinders in deze onrustige markt niet alleen te overleven maar ook succesvol te groeien?
Bio
Dominovation: de drijvende kracht achter de groei van deze “pizzaboer”
Domino’s groeit al jaren als kool, en dat binnen een ‘’commodity’’ retail markt. Waar vele retailers de boot van analoog naar digitaal gemist hebben, is Domino’s een vis in het water van de dynamische e-commerce vijver. Daarnaast heeft de keten een ongekende draagkracht binnen zijn honderden vestigingen, wat binnen een franchise formule niet evident is. Hoe hebben leveren ze die prestatie, en hoe blijven ze zichzelf verbeteren met de huidige technologie? Deze presentatie licht een tipje van de sluier op en geeft inkijk binnen de hechte Domino’s familie.
Bio
Instore technology: het verbeteren van de performance in de winkel door analytics
Er zijn veel manieren om data over het gedrag van consumenten in een winkel te verzamelen. Denk aan Bleutooth, Wifi en camerasensoren. Ook via verlichting kunnen kan dit soort data worden verzameld, namelijk via VLC (Visible Light Communication). In deze bootcamp bespreken we voor- en nadelen van de verschillende dataverzamel technieken en kunt u met de andere deelnemers in gesprek over de kansen van data en analytics.
Bio
Showing the world that clothing does not need to be physical to exist
Fashion industry is one of the last design industries to digitise. By looking at other design industries such as film and architecture it’s easy to predict the opportunities that digitisation brings for fashion. With The Fabricant we’ve developed a sustainable businessmodel for a fashion house who only designs digitally, never physically. We partner with some of world’s largest fashion brands as well as design digital fashion collections of our own.
Bio
Impact-tips van een merk met een missie
Als retailer verschil maken, dat is helemaal niet zo moeilijk. Sterker nog, als je Virginia Yanquilevich (CEO van Dopper) moet geloven – en na haar presentatie doe je dat – is ieder individu een changemaker. En als retailer kun je al helemaal impact maken. Laat je inspireren door het verhaal achter de oceaan-reddende fles en de onuitputtelijke energie van deze spreker. Voor je het weet zet je zelf een wereldwijde beweging in gang.
Bio
Rutger Zonneveld is al een aantal jaren bij What’s going on in [R]etailing?! betrokken als Voorzitter van de Boot Camp Digital Strategy.
Bio
Rutger Zonneveld has over ten years of experience at Google, where he’s currently leading retail across Northern-Europe based out of Amsterdam. Prior to this he worked for Google in London with the likes of Amazon & Ebay. He started his career at KPN trying to get people to use the Mobile Internet (once a challenge). He holds a MBA from London Business School.
De ultieme shopervaring van Wehkamp
Drie jaar geleden naam Wehkamp haar customer journey onder de loep en verbouwde haar complete shop. Met maar één doel: haar dé perfecte shopervaring in fashion en living te bieden. Dat innoveren stopt nooit meer. Waar gaat het online shoppen naar toe en hoe zorg je voor een logische verbinding tussen nieuwe technieken en je klanten, product en merk.
Bio
How to reach your customer if it’s not your customer
Schiphol is met 72 mio passagiers in 2018 de nr 3 in passagiersaantallen van Europa, na Londen Heathrow en Parijs Charles de Gaulle.
Travel Retail blijft aantrekkelijk voor veel consumenten groepen, maar hoe bereik je die consument als airport, waar het ticket wordt geboekt bij een airline en het Retail product wordt aangeschaft bij een Travel Retail partij?
Bio
Wijnand Jongen zal als Dagvoorzitter er zeker voor zorgen dat de juiste vragen gaan worden tijdens What’s going on in [R]etailing?!. Tot 18 april in Bussum!
Bio
Hoe maak je in deze tijden de juiste strategische keuzes rondom jouw vestigingennetwerk? Buikgevoel brengt je een heel eind, maar als het gaat om nieuwe locaties, sluitingen of overnames wil je maximale zekerheid.
A.I. maakt de wereld van complexe (locatie)keuzes een stuk makkelijker. We laten je zien hoe je door de klant centraal te stellen en gebruik te maken van big data en modellen tot zeer nauwkeurige omzetvoorspellingen en benchmarks komt.
Bio
Het retaillandschap is de laatste jaren enorm veranderd. Dag mag geen nieuws zijn. Hoe gaat Triumph, het welbekende 130 jaar jonge lingeriemerk, hiermee om?
Hoe realiseert Triumph traffic, conversie en een loyale consumenten base? Hoe bewaak je het DNA, terwijl je ook stuurt op (product) innovatie om de relevantie met de hedendaagse consument te waarborgen? Welke rol vervult PR anno 2019 hierin?
Bio
Melanie is sinds 2012 mede-eigenaar van PR buro MaisonPR en heeft een track record van ruim 18 jaar in de PR branche. Zij heeft gewerkt als freelance tekstschrijver en als creatief PR consultant bij TBWA. Als snel werd ze gevraagd als Managing Partner bij Begeer & Blaak PR Adviseurs, waar ze bijna 6 jaar werkte.
Het retaillandschap is de laatste jaren enorm veranderd. Dag mag geen nieuws zijn. Hoe gaat Triumph, het welbekende 130 jaar jonge lingeriemerk, hiermee om?
Hoe realiseert Triumph traffic, conversie en een loyale consumenten base? Hoe bewaak je het DNA, terwijl je ook stuurt op (product) innovatie om de relevantie met de hedendaagse consument te waarborgen? Welke rol vervult PR anno 2019 hierin?
Bio
Evi is Brand Manager Triumph Nordics & Benelux bij lingeriemerk Triumph International. Zij is al meer dan 13 jaar actief in international marketing, in diverse sectoren en woonachtig in Antwerpen.
Tegenwoordig hebben retailers het moeilijk om tegemoet te komen aan de hoge verwachtingen van klanten. Ze willen een aanbod op maat, zoeken convenience, alles moet snel gaan en natuurlijk mag het prijskaartje hierbij niet over het hoofd worden gezien.
Hun loyaliteit neemt af. En zo ook de winkelbezoeken en verkopen …
Tijdens de bootcamp bespreken we verschillende technologieën die retailers helpen het hoofd te bieden aan deze uitdagingen, een WOW-effect te creëren in de customer journey met als gevolg loyale en terugkerende klanten terwijl we het belangrijkste niet uit het oog verliezen: dat elke klant uniek is!
Bio
Geraldine begon haar carrière in een Nederlands bedrijf dat gespecialiseerd is in loyalty oplossingen en shopper marketing diensten voor Europese bedrijven. Daar heeft ze ervaring opgedaan in het beheren van loyalty programma’s voor voornamelijk Retail, Petrol en FMCG bedrijven. Momenteel werkt ze in Brussel als CRM & Marketing consultant voor Comarch, een wereldwijde softwareleverancier van innovatieve technologieën. Haar field of expertise ligt in CRM technologieën waaronder Loyalty, Gamification, Social Mining, Location-Based Services en vele andere. Ze behaalde een Master in Toegepaste Economie aan de Katholieke Universiteit Leuven en een Master in European Business in ESCP Europe in Parijs.
Hoe zet je innovatieve technologie in om de klantbeleving én de verkoop te boosten?
De fysieke winkel heeft opnieuw een glansrol. Succesvolle concepten slagen erin de voordelen van ‘online’ te blenden met de emotionele, zintuigelijke beleving van de fysieke winkel. Maar hoe zorg je ervoor dat ‘technologie’ niet alleen nice-to-have is, maar ook écht een meerwaarde biedt voor je verkoopmedewerker en je klant? In deze sessie bekijken we hoe verschillende digitale innovaties de verkoopmedewerkers ondersteunen en zorgen voor een klant relevante beleving.
Aan de hand van concrete voorbeelden zoals de Essential Gear Wall bij Decathlon, de Digitale Wijnwijzer en de Slimme Passpiegel geven we inspiratie en tips over hoe technologie een uitstekende ondersteuning vormt voor een klantgerichte aanpak!
Bio
Met een passie voor digitale technologie en meer dan 10 jaar ervaring begeleidt Philip retailers in hun zoektocht naar dé ultieme Customer Experience. Steeds op zoek naar innovatieve (digitale) concepten die niet alleen nice-to-have zijn, maar ook echt een meerwaarde bieden voor klant en retailer.
Data driven persona’s aan de basis van je digital strategie
Aan onze tafel kijken we naar het belang van datagedreven persona’s als onderdeel van jouw digitale strategie. Alhoewel de term ‘data driven persona’ de afgelopen jaren een vogelvlucht nam en elke marketeer het belang erkent, gebruikt slechts 15% van de organisaties data driven persona’s effectief. Dit terwijl data driven persona’s een grote impact hebben op de performance van jouw digitale strategie. We bespreken aan tafel welke first en third party data geschikt is voor het opstellen van data driven persona’s en bekijken hoe je jouw boodschap optimaal op hen afstemt. Met een paar inspirerende voorbeelden illustreren we een data gedreven aanpak voor persona’s binnen retail.
Bio
Realtime Marketing
Dromen worden werkelijkheid op personalisatie en n=1 communicatie. De systemen bestaan. Maar hoe lossen we dat op met contentcreatie? Zijn we voorbereid op pull content, verregaande differentiatie en persoonlijke aanbiedingen? Gaat het nog wel over connectivity, business rules en AI? Of moeten we het over processen en opslag hebben? Of slaan we niets meer op in de nabije toekomst en praten we over realtime marketing? Marketing zo dynamisch dat deze alleen in het moment plaatsvindt, zoals Snapchat.
Bio
Binnen je digital content strategy – staff centric denken!
De afgelopen jaren zijn retailers druk bezig geweest om de organisatie omni-channel te krijgen. Silo’s worden op het hoofdkantoor afgebroken, technologie op de winkelvloer geïntroduceerd en de klant moet in ieder kanaal herkend worden. We doen er alles aan om zo customer-centric mogelijk te zijn! Natuurlijk zal je business altijd om de klant heen gebouwd moeten worden, maar een van de belangrijkste assets op de winkelvloer is het personeel! De service van het personeel zorgt voor een fijne winkelbeleving, maakt klanten trouw en kan ervoor zorgen dat verkopen omhooggaan. Bij een excellente service geeft 87% van de consumenten aan bereid te zijn om 5% meer te besteden. In deze ronde tafel sessie tips & trics om binnen je digitale content strategie – staff centric te denken en werken!
Op basis van diverse statements zal deze ronde tafel sessie worden geleid door Retail Strateeg – Erica Twigt.
Bio
Digital Reinvention Survival
De snelle introductie en adoptie in retail van innovaties als online, virtual reality, mobile, open source, blockchain, big data en cloud – maakt de impact van technologie voor retailers en consumenten concreet. Tegelijkertijd brengt deze technologische “ontwrichting” zowel uitdagingen als kansen met zich mee. Hoe kunnen retailers daar nu het beste mee omgaan?
Bio
Al enkele jaren gaat Decathlon mee met de digitale transformatie. De interne teams hebben tot nu toe voor de ontwikkeling van de verschillende apps en tools gezorgd en in september lanceerde Decathlon de Essential Gear Wall: een gloednieuw concept bij de Hockey-afdeling waarbij digitale technologie het winkelpersoneel ondersteunt en waarbij de klant gericht advies krijgt via interactieve digitale content. Antonin Gillis, Omnichannel Change Leader bij Decathlon, vertelt met veel plezier hoe ze deze digitale verandering gerealiseerd hebben en hoe deze manier van werken leidt tot innovatieve klant relevante concepten die door heel de organisatie gedragen worden.
Bio
Consumer Love
Love, Love, Love. Tomorrow’s retailers need to rethink how to engage with consumers to drive love and engagement. Traditional mass communication, and traditional loyalty programs are losing relevance. Leading CPG brands, and global technology firms, are all investing heavily in consumer engagement. So how can retailers ensure that it’s them that consumers feel an emotional connection to?
Bio
Consumer Love
Love, Love, Love. Tomorrow’s retailers need to rethink how to engage with consumers to drive love and engagement. Traditional mass communication, and traditional loyalty programs are losing relevance. Leading CPG brands, and global technology firms, are all investing heavily in consumer engagement. So how can retailers ensure that it’s them that consumers feel an emotional connection to?
Bio
Wat online leren kan doen voor je employer branding
De juiste medewerkers vinden en binden kan lastig zijn, maar wie tijd en energie steekt in employer branding is de concurrentie voor. Kom naar de lunchsessie en laat je inspireren door een collega uit de branche. Tijdens deze sessie vertelt Matthijs Akkenaar, Commercieel directeur SkillsTown hoe je een optimaal onboarding traject in kunt richten met behulp van online leren. Ook sluit Anniek Wintraeken, Learning & development specialist, aan om te vertellen hoe zij ‘handen en voeten’ heeft gegeven aan de learning & development wensen van FNG NL. FNG NL is onderdeel van de FNG group. Merken die onder deze paraplu vallen zijn o.a.Expresso, Miss Etam, Steps, Promiss en Claudia Sträter.
Bio
Wat online leren kan doen voor je employer branding
De juiste medewerkers vinden en binden kan lastig zijn, maar wie tijd en energie steekt in employer branding is de concurrentie voor. Kom naar de lunchsessie en laat je inspireren door een collega uit de branche. Tijdens deze sessie vertelt Matthijs Akkenaar, Commercieel directeur SkillsTown hoe je een optimaal onboarding traject in kunt richten met behulp van online leren. Ook sluit Anniek Wintraeken, Learning & development specialist, aan om te vertellen hoe zij ‘handen en voeten’ heeft gegeven aan de learning & development wensen van FNG NL. FNG NL is onderdeel van de FNG group. Merken die onder deze paraplu vallen zijn o.a.Expresso, Miss Etam, Steps, Promiss en Claudia Sträter.