Online Marketing activeren met inzicht in klantengedrag

Generation C: De Connected Consument – eBook-reeks

Analyze: Online Marketing activeren met inzicht in klantengedrag
 
Nu de connected consument op nieuwe manieren in interactie treedt met uw merk, wordt het steeds moeilijker om te begrijpen wie hij is, wat hij wil en wat waarschijnlijk zijn volgende stap zal zijn. Meer verbindingen en meer kanalen kunnen een veranderend landschap opleveren, maar dat nieuwe gebied zit ook vol nieuwe kansen om een zinvolle communicatie met de consument op te zetten. 
Analyse is de sleutel tot het begrijpen van de consument van Generation C – de “C” van connected – en tot het voor het inzetten van marketing die gericht is op hun belangen. Een gedegen aanpak van customer analytics maakt het mogelijk om waardevolle, goed reagerende consumenten op te sporen en om de omzet te verhogen met gepersonaliseerde interactieve marketing.
Customer analytics is geen specialisme meer voor IT-ers en statistici. Met de beste oplossingen komen intuïtieve, visueel sterke rapportage- en analysetools in handen van hen die ze het hardst nodig hebben: marketeers. Deze oplossingen stellen marketeers in staat om inzicht op een eenvoudige manier te vertalen in actie, en om daarmee campagnes te starten die gericht zijn op geselecteerde klantensegmenten. Analyse is een onmisbaar element in de cyclus van Enterprise Marketing Management (EMM), die verder de geïntegreerde processen Collect,
Decide, Deliver en Manage omvat. 

[gravityform id=”5″ name=”Download whitepaper Online Marketing Activeren”]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

retailing.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024