De verlaten-winkelmand-boosdoener: hoe komt het en wat doe je er tegen?

Stel je eens voor: je klanten laden hun winkelmand vol met artikelen om bij de kassa toch af te zien van de aankoop. Het is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk, maar geen onbekend e-commerce verschijnsel: de verlaten winkelmand.

Online wordt maar liefst 25% van alle winkelmanden achtergelaten. Jaarlijks kost dit de e-commerce industrie miljarden euro’s1. Om die reden alleen is de verlaten winkelmand (ook wel bekend als cart abandonment) een grote frustratie van online webwinkeliers.

De verlaten winkelmand creëert problemen, maar biedt ook kansen. In deze whitepaper lees je wat de oorzaken zijn van een niet afgerekende winkelmand, maar je komt ook te weten welke technieken mogelijkheden creëren. Door beter inzicht te krijgen in het gedrag van jouw (bezoekende) klanten tijdens het aankoopproces, kan je inspelen op verlaten-winkelwagen-hobbels die jouw webshopconversie in de weg staan.

Meer informatie over What’s Going on in [R]etailing?!

Bezoek de website

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

retailing.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024